Kundeservice

FORETAKSINFORMASJON

Nordeko AS
Bildeoppheng.no
Torvgata 10,
3513 Hønefoss
Tlf: 32 12 23 37
info@bildeoppheng.no
Org.nr. 821 374 782 MVA.

PRODUKTINFORMASJON OG PRIS

Priser
Alle priser er i norske kroner og vises inklusive merverdiavgift. Totalkostnaden for
kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle kostnader forbundet med kjøpet som avgifter, gebyr og leveringskostnader.

Forbehold
Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!

SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER
Ekspedering av ordre
• Alle ordre sendes fra våre lokaler på Hønefoss.
• Bestillinger sendes vanligvis innen 48 timer etter at ordren er mottatt.
Dersom det er tomt for en vare kunden får beskjed om dette. For ordrer som haster, kontakt oss på info@bildeoppheng.no. Standard fraktmetode med Bring servicepakke til nærmeste hentested. Fremsendingstid 1-5 virkedager avhengig av transportstrekning.
• Du kan spore pakken ved hjelp av sendingsnummeret. Pakkesporingsinformasjon sendes automatisk til den e-postadressen som oppgis i din kundekonto.
• For bestillinger uten skinne, koster frakt innad i Norge alltid kr 160,00
• For bestillinger med skinne: til Hønefoss / Oslo (Postnr. 0000-2451 & 2700-3599) kr 200,00. På andre postnrs. kr 350,00.

Betaling
Vi krever betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra oss til kunden.
Vi godtar alle vanlige kredittkort, inkludert Visa, MasterCard®, American Express og Discover. Kredittkortbetalinger vil bli behandlet via PayPal og Nets Easy / Vipps. Du vil bli videresendt til PayPals nettside når du gjør en bestilling. Du kan gjennomføre betalingen også uten en PayPal-konto, det er ikke nødvendig å registrere seg.
PayPals hjemmeside har høy sikkerhet. Så snart informasjonen din kommer til PayPals nettsted vil den bli liggende på en server som er meget godt sikret, både fysisk og elektronisk. PayPals servere er plasserte bak en elektronisk brannmur og er ikke direkte tilkoblet Internett, så dine private opplysninger er tilgjengelig kun for autoriserte datamaskiner.
Internasjonale bestillinger kan bli pålagt importavgifter og skatter, dette vil ble innkrevd når pakken kommer til landet ditt. Hvis slike tilleggsavgifter påløper kan du få en faktura som du er ansvarlig for å betale. For mer informasjon om ditt lands tollregler, vennligst kontakt dine lokale tollmyndigheter.
Nå og da vil kampanjer og nye produkter være tilgjengelige på nettsidene våre. Hvis du har en kupongkode, vennligst tast inn koden i Rabattkodefeltet på handlevognsiden, før du går til betalingssiden.

Personopplysninger
Bildeoppheng.no behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

RUTINER FOR RETUR AV VARER
Avbestilling
Dersom du ønsker å avbestille varene vennligst sendt mail umiddelbart etter at du har godkjent bestilling til info@bildeoppheng.no.

Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen 24 timer etter at du oppdaget den, gi Bildeoppheng.no skriftlig melding (e-post, telefaks eller brev) om at du vil påberope deg mangelen.
Bildeoppheng.no vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

Returer
1) For bestillinger under kr 1000,00 (produktkostnad - ikke inkludert fraktkostnader)
• Bestillinger på mindre enn kr 1000,00 dekkes av vår betingelsesløse 14-dagers returpolitikk. Kontakt oss ganske enkelt innen 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din på tlf. 32 12 23 37 eller via e-post info@bildeoppheng.no for å organisere returen.
• Returnerte produkter må være i funksjonsdyktig stand for at vi skal kunne refundere beløpet ditt.
• Opprinnelige (utgående) fraktkostnader vil be refunderte. Returkostnadene er kundens ansvar og vil ikke bli refunderte.
2) For bestillinger over kr 1000,00 (produktkostnad - ikke inkludert fraktkostnader)
• Bestillinger over kr 1000,00 kan kun returneres etter avtale med oss. Hvis det er tvil om våre produkter passer til et bestemt bruksområde anbefaler vi at du først gjør en liten (mindre enn kr 1000,00) risikofri bestilling.
• Enhver autorisert retur kr 1000,00 vil bli pålagt en administrasjonsavgift på 25 %.
• Produktene må være i funksjonsdyktig stand for at du skal bli kreditert beløpet.
• Fraktkostnader tilbakebetales ikke.

Skadde eller defekte varer
• Det forventes at kunder inspiserer alle pakker og rapporterer evt. skader innen 3 dager fra mottaksdato!
• Skadde varer må ikke kastes før vi er informert. Hvis skaden er stor forbeholder vi oss retten til å kreve kompensasjon fra fraktfirmaet, de kan derfor komme til å hente varene for inspeksjon.
• Vi vil refundere eller bytte ut alle skadde produkter som er rapportert innen den spesifiserte perioden kostnadsfritt.
• Defekte produkter byttes kostnadsfritt. Vi forbeholder oss likevel retten til å inspisere defekte produkter før de byttes.

Angrerett
I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettskjema (som lå vedlagt
i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto.
Dersom kjøper ikke har mottatt angreskjema skriftlig på papir eller på annet varig medium (f.eks. e-post, CD eller DVD), utvides angrefristen til 3 måneder. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.

Garanti
Vi tror på våre produkter. Vi tror på service. Derfor gir vi 5 års garanti på alle våre produkter. * Garantien starter på kjøpsdato. Hvis det viser seg at et produkt er ubrukelig, eller at store deler av funksjonen hindres av feil ved produksjon eller feil på materialer, vil STAS reparere eller erstatte produktet uten kostnader .
*Med unntak av STAS multirail tilbehør. På dette gir vi 1 års garanti.